Dec 17, 2010
RECOVER E

Mr. Pitt Bah. 1


Kisah in terjadi kira-kira setahun setengah lalu. Nama saya Habsah, usia 38 tahun, isteri kepada Abang Samad, peniaga perabot kecil-kecilan. Kawan-kawan panggil saya Kak Cha saja. Kami tinggal di sebuah rumah teres kat Rawang. Ketika kisah ini berlaku saya berusia 36 tahun. Semoga menjadi teladan kepada semua.

Hari tu Sabtu. Kak Chah sudah siap memasak makan tengah hari. Nasi dan lauk-pauk Melayu biasa. Kak Chah juga buat sikit persediaan untuk masak sup untuk makan malam nanti. Kak Chah nak masak sup dan belikan roti sikit untuk makan malam sebab kawan Abang Samad, Mr. Pitt melawat kami. Kami dah janji siangnya makan nasi dan malam nanti makan sup dengan roti, mungkin nasi goreng sikit. Mr. Pitt adalah Jurutera Kimia kat sebuah kilang di Kuantan. Abang Samad kenal dia semasa nak jual perabot pejabat kat kilang dia tu langsung jadi kawan. Dua tiga bulan sekali Mr. Pitt datang ke KL dan setiap kali dia akan singgah di rumah kami. Kadang-kala dia akan bermalam, ada juga dia singgah sejam dua.

Mr. Pitt (ohh ya, saya tak pasti ejaan sebenar nama dia, dia cuma mintak panggil dia Pitt saja) agak besar dan sasa orangnya berbanding dengan Abang Samad yang dahlah orang Timur bersaiz kecil pula. Kata Mr. Pitt dia asal Australia Barat tapi dah lama di Malaysia. Dia kata dah banayk ronda negeri-negeri di Malaysia. Kebanyakan tempat rekreasi dia dah lawati. Dia juga pernah cadangkan kami sekeluarga join dia outing sekali-sekala.

Mr. Pitt dengan Abang Samad ni kamcing betul. Setiap kali Mr. Pitt ada di rumah, mereka selalu bergelak ketawa. Anak saya yang dua orang tu pun suka kat Mr. Pitt sebab setiap kali dia datang ada toy untuk mereka. Anak-anak saya selalu memuji Uncle Pitt! Abang Samad juga suka belek enjin kereta kami dengan Mr. Pitt, kadang kala seharian mereka belek enjin kereta kami tu dan entah apa yang mereka bualkan...

Saya ingat lagi hari tu. Lepas makan tengah hari Abang Samad dengan Mr. Pitt nak keluar ke KL. Malam baru balik, sebab tu saya sediakan rencah sup tu siang-siang. Selepas makan tengah hari, Abang Samad dan Mr. Pitt pun bersiap-siap nak ke KL. Tiba-tiba...

Ringgg!!! Abang Samad menyapa,

"Hello..."

"Bila tu?...hah petang ni? Ah hah yer lah, hah ahh baik saya datang?"

"Apasal Bang, sapa tu?" tanya kak Chah sebaik-baik saja Abang Samad meletak telefon.

"Chah, boleh tolong tak. Boleh tak Chah bawak si Pitt tu pegi KL. Kak Yam telefon, katanya Ayah dengan Mak ada kat rumah dia nak balik ke JB petang ni jugak. Mereka tak sempat nak ke sini. Ayah mintak Abang ke sana se kejap, ada hal mustahak!"

Ke sana tu maksudnya Banting, rumah Kak Yam kakak kepada Abang Samad. Dia orang ni selalu macam tu selalu cakap apa-apa last minute. Kadang-kadang saya kecik hati juga, emak dengan ayah Abang Samad agak liat nak datang ke rumah kami di Rawang. Saya tau jugak yang dia orang cakap hal penting tu ialah pasal tanah dusun emak dan ayah mereka. Agaknya nak settle lah tu.

Kak Chah cakap kat Abang Samad, Kak Chah malu lagi pulak tak biasa jalan dengan lelaki lain. Abang Samad kata Mr. Pitt tu cuma nak pergi tiga tempat ajer kat KL. Muzium UTM, Muzium Telekom dan akhir sekali nak beli sikit barang kat Petaling Street. Kata Abang Samad lagi Mr. Pitt dah kenal semua tu cuma nak ke Rawang dia tak berapa confident.

"Alah Chah ikut aje dia nak ke mana lepas tu naik bas baliklah. Kalau dah lewat sikit ambil teksi suruhlah dia bayar, Chah tolonglah...Abang dah janji nak bawak Pitt tu hari ni, ni Kak Yam pulak cakap ayah dengan emak nak settle pasal tanah. Dah takder masa sebab ayah dengan mak nak balik ke Johor petang ni jugak...nanti Abang cakap kat Pitt tu!

Kak Chah tak kuasa nak bertekak dengan Abang Samad. Lagipun dia dah cakap Mr. Pitt tu kenal tempat nak dituju. Kak Chah sanggup ajelah.

Pendek cerita kira-kira jam 3.00 petang, Abang Samad hantar Mr. Pitt dan Kak Chah kat stesen bas Rawang. Ana dengan Hafiz ikut Abang Samad ke Banting. Segan ada malu pun ada berjalan dengan Mat Salleh. Kak Chah ni pulak isteri orang.

Dalam bas ke KL, tak banyak kami berbual. Tapi Mr. Pitt tanya jugak saya kerja apa, saya jawab suri rumah, macam mana boleh kenal Abang Samad (saya ceritalah sikit macam mana Abang Samad mengorat saya). Dia cakap Abang Samad baik dan periang orangnya, mudah menolong dan tak sombong. Kak Chah pun cakap itulah sebab Kak Chah terpikat kat Abang Samad.

Saya tanya Mr. Pitt dah berkeluarga ke belum. Dia kata belum. Saya tanya dia dah masuk 33 tahun mengapa belum kahwin. Dia kata dia belum ready. Entah apa yang dia tak ready tak saya tanya. Gaji Jurutera takkan belum ready lagi...

Saya tanya apa hobi dia. Dia cakap tangkap ikan. Saya cuba buat lawak sikit...tangkap ikan takper, jangan tangkap orang. Dia gelak sambil beri komen, dia nak cuba tangkap orang pulak sebab ikan kat laut dah abis...!! Kami sama-sama gelak...

Tup tup kami turun di Jalan Silang, KL. Mula-mula kami pergi ke Muzium Telekom, tapi tutup sebab dia bukak ikut office hours. Kami jalan balik ke Jalan Silang terus ke Pasar Seni. Sesak betul dengan remaja pada petang Sabtu gitu. Kami berlegar-legar sambil Mr. Pitt meninjau-ninjau beberapa kedai cenderamata. Sampai kat kedai jual anak ikan, Mr. Pitt cakap, "kesian ikan tu emas tu yer. Kena tangkap dan terkurung...Kalau Chah jadi ikan emas tu macam mana rasanya".

Saya cakap entahlah sebab saya bukan ikan emas. Mr. Pitt kata Chah memang emas bagi Samad. Lepas tu kami beredar ke Petaling Street sebab Mr. Pitt kata Muzium UTM pun mungkin tutup jugak, jadi kensellah.

Sampai kat pintu keluar Pasar Seni, keadaan berasak-asak sikit sebab orang yang masuk dengan yang nak keluar bertembung. Hampir terpisah saya dengan Mr. Pitt. Nasib baik Mr. Pitt sempat tarik tangan Kak Chah. Dengan badan dia yang besar dan tinggi tu dapatlah kami keluar ke Petaling Street. Mr. Pitt tak melepaskan tangan Kak Chah sehingga sampai ke Petaling Street. Entah kenapa Kak Chah tak pulak tarik tangan Kak Chah. Terasa pelik jugak tapi rasa seram pun ada sebab tangan Mr. Pitt besar dan kuat sekali. Kami berasnur-ansur meninjau jualan di Petaling Street hinggalah jam dah hampir 6.15 petang.

Mr. Pitt pelawa Kak Chah minum sekejap sebelum balik. Mr. Pitt dah belikan satu tali pinggang dan dua glob macam piuter gitu. Dia belikan juga toy untuk Ana dan Hafiz. Kak Chah ikut dia masuk kedai makan kat Pasar Seni. Walaupun dah petang Kak Chah order roti canai dengan the tarik jugak. Masa makan tu Mr. Pitt tak henti-henti bercerita tentang keindahan Malaysia. Dia kata seronok tinggal kat Malaysia, kalau boleh tak nak balik. Kak Chah tanya dia nanti kalau kena bertukar balik macam mana? Dia kata terpaksalah dan dia akan bawak balik souvenir dari Malaysia sebagai kenangan. Saya tanya apa yang paling menarik hati dia kat Malaysia, dia kata orang Malaysia tak sombong dan cantik-cantik. Dia tambah lagi, paling cantik Chah...

Kembang kempis saya kena puji gitu. Lebih kurang 6.45 petang. Kami pun beredar dari Pasar Seni ke Jalan Silang nak naik bas Rawang. Bas Rawang meninggalkan KL kira-kira jam 715 petang. Walaupun bas sesak, kami bernasib baik dapat tempat duduk. Kak Chah duduk tepi tingkap. Mr. Pitt tu badan besar, bas pulak sesak jadi terpaksalah kami berhimpit sikit. Saya berasa pelik sikit bila bersentuh dengan badan Mr. Pitt tu. Setiap kali bas membelok, badan saya bergesel dengan badan Mr. Pitt, setiap kali jugaklah saya rasa geli-geli...

Sampai kat Selayang hujan turun dengan lebatnya. Kak Chah tak risau sebab memang bawak payung kecil yang Kak Chah selalu guna tu. Tapi itu payung untuk lindung panas saja, kecil sangat.

Sampai di Rawang, hujan belum reda. Terpaksalah Kak Chah berkongsi payung dengan Mr. Pitt. Dek keciknya payung tu, Mr. Pitt pegang payung dan dia rangkul bahu Kak Chah. Kami berdua jalan ke tempat teksi. Nasib baik dapat satu teksi.

Sebaik saja turun dari teksi, rumah Kak Chah masih gelap. Abang Samad belum balik agaknya. Kami berjalan masuk rumah. Mr. Pitt paut pinggang Kak Chah waktu ke dalam rumah sebab hujan belum reda.

Sampai dalam rumah, Kak Chah telefon rumah Kak Yam. Abang Samad jawab dia baru nak bertolak sebab hujan baru reda. Kak Chah cakap baru sampai dan hujan masih lebat. Kak Chah pesan supaya Abang Samad memandu berhatihati...

Kak Chah buatkan kopi dan taruh dua tiga keping roti letak atas meja depan tv di ruang tamu untuk Mr. Pitt. Kak Chah cakap Mr. Pitt rehat dulu sebab Kak Chah nak mandi. Mr. Pitt pun tengoklah tv entah apa ceritanya.

Lepas mandi Kak Chah pakai baju kaftan terus ke dapur panaskan rencah sup. Sementara menunggu rencah sup panas, Kak Chah bawak biskut ke depan. Selepas meletakkan biskut tu dala piring, Kak Chah terpijak kereta mainan Ana lalu...

Oopps...kak Chah terjatuh, dahi terkena penjuru meja kecil. Nampak bintang sekejap. Tiba-tiba Kak Chah terdengar..

Oh my God...

Mr. Pitt terus selak rambut Kak Chah rupanya ada benjol kat dahi. Mr. Pitt cakap it's OK..easy...easy..entah apa lagi. Mr. Pitt lihat benjol lalu dia ambil sikit ais kat peti sejuk lalu dia sapukan pada dahi Kak Chah. Sakit taklah seberapa tapi Kak Chah terkejut dan pening sikit. Mr. Pitt bangunkan Kak Chah lalu dia dudukkan kat sofa. Mr. Pitt tuamkan dahi Kak Chah guna ais. Entah kerna letih ataupun terkejut. Kak Chah terlelap seketika.

Kak Chah terjaga dan mendapati dikucup. Kak Chah bukak mata rupa-rupanya Mr. Pitt yang kucup Kak Chah. Kami masih atas sofa. Baju kaftan Kak Chah terselak sampai paras peha.. Tangan Mr. Pitt yang kanannya meramas-ramas punggung Kak Chah. Tangan kiri Mr. Pitt memaut leher Kak Chah. Kak Chah cuba menolak tapi Mr. Pitt tu kuat sangat.

Mr. Pitt kemudian menjilat leher Kak Chah sambil tangannya mengusap punggung Kak Chah. Kak Chah berasa geli-geli bila Mr. Pitt meramas lembut buah dada Kak Chah. Malu ada takut pun ada. Kemudian Kak Chah rasa tangan Mr. Pitt mengusap-ngusap cipap Kak Chah. Kak Chah rasa stim kata orang muda-muda. Cipap Kak Chah terasa basah dah. Lepas tu Mr. Pitt menyingkap kaftan Kak Chah sampai paras dada. Malu jugak kak Chah tapi macam ada tarikan pelik pada tubuh Kak Chah.

Mr. Pitt kemudiannya meletakkan mukanya ke celah kelangkang kak Chah. Terasa benda lembut menjilat-jilat cipap Kak Chah. Geli-geli bertambah liar. Kak Chah kangkang luas sikit dan Mr. Pitt nampaknya makin ganas di celah kelangkang Kak Chah...Aduhhh syoknya. Kak Chah tak pernah rasa begitu syok. Mr. Pitt jilat cipap Kak Chah...rupanya kalau dibuat begitu syok sekali...

Lepas tu Mr. Pitt bangun . Kak Chah rasa macam tak sudah. Mr. Pitt bukak seluar dia. Tersembullah senjata Mr. Pitt. Besar betul tapi ada kulup. Tak sunat rupanya. Kak Chah terasa nak cuba senjata yang tak sunat. Kembang macam ular tedung senjata Mr. Pitt...

Mr. Pitt menyuakan senjatanya pada Kak Chah. Kepala senjatanya macam kepala kura-kura menjenguk dari kulit. Kak Chah tak tahu apa nak buat. Mr. Pitt pegang kepala Kak Chah lalu menyuakan senjata ke dalam mulut Kak Chah... Mula-mula Kak Chah kulum saja tak tau apa nak buat...nampaknya Mr. Pitt mendesah-desah...

Agaknya tak ada apa-apa, Mr. Pitt mengeluarkan senjatanya dari mulut Kak Chah. Mr. Pitt rebahkan Kak Chah..lalu dia menjilat-jilat dan meramas-ramas kak Chah. Kak Chah pun rangkul jugak badan Mr. Pitt. Kak Chah raba belakang badan Mr. Pitt. Kak syok sebab badan Mr. Pitt besar dan senjatanya besar. Kak Chah terpikir kalaulah senjatanya masuk cipap Kak Chah, alangkah sedapnya. Senjata Abang Samad kecil walaupun agak panjang...Kak Chah pegang senjata Mr. Pitt dengan tangan kanan. Memang besar, segenggam rasanya. Cipap Kak Chah dah lenjun agaknya. Mr. Pitt masih lagi meramas-ramas, dan menjilat serta mencium ke seluruh badan Kak Chah.

Lepas tu Kak Chah rasa ada benda menusuk cipap Kak Chah. Sikit demi sikit senjata Mr. Pitt memasuki cipap Kak Chah. Kira-kira sebahagiannya masuk, Mr. Pitt berhenti kemudian menarik keluar senjatanya. Kak Chah kata Pitt..Pitt cepatlah...Mr. Pitt tusuk balik separuh pelan-pelan kemudian tarik keluar. Kak Chah pegang punggung Mr. Pitt dan tarik ke bawah. Pitt...Pitt...Pitt hendakkkk...kemudian Mr. Pitt terus menusuk cipap Kak Chah perlahan-lahan sehingga santak. Mr. Pitt berhenti sekejap merendamkan senjatanya sambil meramas budah dada Kak Chah. Kak Chah paut punggung Mr. Pitt kuat-kuat. Kemudian Mr. Pitt menarik keluar senjatanya sehingga separuh jalan lalu menusuknya kembali. Dua tiga kali diulang-ulang ...Kak Chah macam orang mabuk...Kak Chah goyang-goyangkan punggung...

Lepas tu Mr. Pitt keluarkan terus senjatanyadan bangun. Terkapai-kapai Kak Chah sebab belum puas. Kak Chah cakap Pitt...Pitt...Pitt tolonglah...

Mr. Pitt membalikkan badan Kak Chah. Kak Chah dah tertiarap atas sofa tu. Kemudia Mr. Pitt meniarap atas belakang Kak Chah. Terasa senjata Mr. Pitt merayap-rayap kat punggung Kak Chah. Kedua-kedua tangan Mr. Pitt merasa-ramas buah dada Kak Chah dengan agak kuat. Sekali-sekali jarinya menggentel putting Kak Chah. Mulut Mr. Pitt pulak menjilat-jilat belakang tengkuk Kak Chah. Kak Chah rasa macam nak pitam rasanya. Lepas tu Mr. Pitt memegang punngung Kak Chah sambil menarik ke atas. Menyebabkan Kak Chah tertonggeng. Lepas tu terasa senjata Mr. Pitt yang besar dan berkulup tu memasuki cipap Kak Chah dari arang belakang. Sampai separuh senjatanya masuk, Kak Chah menyondolkan punggung Kak Chah ke belakang. Sampai ke celah kelangkangnya. Lepas tu Mr. Pitt menyorong tarik senjata sambil dia memegang penggung Kak Chah. Di selang-seli pulak dengan Mr. Pitt meramas-ramas buah dada Kak Chah. Adoii nikmat betul. Kak Chah tak pernah rasa begini seronok...tak teringat langsung kat Abang Samad masa tu.

Mr. Pitt melajukan lagi sorong tariknya. Mr. Pitt mula mengeluarkan bunyi macam kerbau nak kena sembelih. Kak Chah juga kemutkan cipap dengan kuat. Makin laju disorong-tarik Kak Chah makin seronok. Kak Chah gorangkan punggung sambil mengemut.

Lepas tu Mr. Pitt berhenti sorong tarik dan dia baringkan pulak Kak Chah telentang. Mr. Pitt ambil satu bantal sisi sofa dan meletakkannya di bawah punggung Kak Chah. Kak Chah tengok senjata Mr. Pitt kebiru-biruan dan kembang macam batang kayu. Kulupnya tersingkap banyak. Kak Chah rasa bertuah kerana dapat rasa senjata berkulup dan mat salleh punya pulak tu...Lalu Mr. Pitt menusuk cipap Kak Chah dan tanpa berlengah lagi menyorong tarikg dengan lajunya...Dia cakap Chah..Chah.. dan beberapa perkataan lain yang kak Chah tak tahu apa maknanya. Kak Chah juga berpaut kuat pada punggung Mr. Pitt setiap kali Mr. Pitt tarik keluar senjatanya Kak Chah tarik punggung dia ke bawah. Kak Chah lonjakkan pulak punggung Kak Chah ke atas. Kak Chah kemut dan jugak gorang-goyangkan punggungnya.

Di luar masih hujan. Mr. Pitt sorong tarik makin laju. Kak Chah juga dah tak tahan rasanya sambil menjerit...Pitt...Pitt...Pittt ndakk lagiii..lagiii.. sambil mengemut dan mengoyangkan punggung. Kak Chah rasa nak meletup. Tiba Kak Chah terasa kejang. Kedua-dua kaki Kak Chah pautkan ke pinggang Mr. Pitt, tangan pulak Kak Chah paut pada bahu Mr. Pitt. Kak Chah tak sedar Kak Chah tergigit dada Mr. Pitt. Kak Chah tak boleh kawal langsung. Hampir setengah minit kak Chah terasa meletup...Rupanya Mr. Pitt pun kejang jugak. Dia pun cakap macam merapu bunyinya...Dalam cipap terasa panas, agaknya benih Mr. Pitt sedang memancut-mancut.

Akhirnya tersadai kami di atas sofa tu. Bantal sisi basah betul. Selepas seminit, Kak Chah bangun. Kak Chah rasa puas betul. Handal sekali Mr. Pitt ni. Kak Chah terus-terang cakap, tak pernah Kak Chah rasa begitu nikmat kena setubuh. Kak Chah cakap kat Mr. Pitt, nak lagi lain kali...

Mr. Pitt kata no problem...

Memang Kak Chah buat dua kali lagi dengan Mr. Pitt tapi itu lain ceritalah.

Sejam kemudian barulah Abang Samad sampai dengan Ana dan Hafiz. Kak Chah dah berpakaina kemas balik dan Mr. Pitt pun macam biasa saja. Tak sangka Kak Chah dapat merasa senjata mat salleh yang berkulup tu.
Posted at 02:35 pm by notyjoe
Give Comment  

Lauk Kelas A1 Part II

Cerita ini adalah kesah benar-ku pada awal bulan Dec 1998 malam minggu. Aku sajer ler nak citer kat kau orang dan kalau mana-mana awek, janda atau bini orang nak test balak aku aku amat berbangga untuk memberikan perkhidmatan percuma ku. Anda di jamin puas, sepuas-puasnyer. Caranyer senang,. e-mail ajer kat aku dan identiti you all akan di rahsiakan. Tak kan ler nak makan lauk yang sama jer hari-hari kot….berikut adalah sambungan dari siri 1.



Setelah selesai check in kat counter resort tu aku terus tarik Kasmimi masuk bilik di tingkat atas. Lepas kunci pintu, tanpa membuang masa aku terus merangkul tubuh Mimi dan mengangkat nya style 'carry darling' dan mencampakkan nya keatas katil yang sedia menanti untuk adegan seterusnya yang tentu lebih panas dan ganas lagi dari dalam kereta. Mimi merelakan segalanya bila baju nya dengan mudah aku keluarkan dari tubuhnya yang putih melepak serta gebu. Kemudian kancing kutangnya aku tanggalkan dan setelah mengangkat sedikit tubuhnya aku campat semua barang-barang tu kelantai. Aku terpegun sebertar melihat tubuh perawan berusia 17 tahun tanpa berbaju di depan mata ku, tubuh gebu dan putih melepak tu mulai ku kerjakan dengan rakusnya mulai dari mulut, menjalar ke tengkuk dan seterusnya putting buah dada yang masih keras tu aku gigit dengan lahapnya. Mata Mimi telah terpejam kesedapan dan kakinya mulai mengerekot menahan kegelian. Aku meniarap disisi tubuh Mimi dan dada ku bertemu dada mimi yang aku dapat rasakan kepanasannya. Mulut ku menutup mulutnya sambil lidah ku menjunam masuk kedalam rengkong Mimi. Kemudian aku sedut lidahnya sehingga dia kelihatan tercungap-cungap kelemasan dan cuba melarikan mulutnya dari mulut ku, tapi aku tak memberinya peluang berbuat begitu kerana mulut ku sentiasa mengikuti pergerakan mulutnya samaad kekiri atau kekanan. Ini membuatkannya betul-betul lemas dalam pelukan ku. Sambil berbuat begitu sebelah tangan ku mula membuka butang dan menarik zip skirt nya.

Setelah selesai pekerjaan yang mudah itu aku terus melurutkan kebawah skirt Mimi dan dengan bantuan kaki ku skirt labuh tu telah berjaya ku letakkan di hujung kaki Mimi. Dalam suasana terang oleh sinaran table lamp tu aku melihat bulu pantat mimi yang lebat tapi masih halus kehitaman. Rupanya masa dalam keta tadi dia tak pakai seluar dalam setelah selesai project yang pertama. Tangan ku terus merayap dan mengusap paha yang putih gebu tersebut dan ku lihat tubuh Mimi mengeliat menahan kegelian. Aku mengusap bulu hitam tersebut perlahan-lahan dari jari ku terus melalui alur sempit yang basah berair. Mimi mengeliat dan mengetapkan bibirnya, tangannya mula merangkul kepala ku… cepat lerr banggg.. pinta nya…Pantat Mimi yang tembam tu aku gosok dengan ghairahnya berulangkali tanpa menghiraukan rintihan Mimi yang makin sayu….

Aku bangun dari meniarap dan membuka kemeja T adidas ku dan mencampakkannya kelantai, kemudian aku berdiri disisi katil menarik talipinggang dan zip seluar Puma ku. Aku melurutkan seluar ku diikuti dengan seluar dalam ku sekali. Balakku ku terus saja terpancut keluar dengan bangganya melihat keindahan tubuh yang bakal diratahnya sebentar lagi. Setelah aku berbogel, kaki Mimi aku tarik sehingga punggung nya berada betul-betul di birai katil. Aku duduk bersila menghadap pantat mimi yang kulihat berkilauan disinari cahaya lampu (kerna banyak air ler tuh). Kaki Mimi aku kuak seluasnya dan lututnya aku bengkokkan. Peehhhh,… apam tembamnya betul-betul berada didepan mata ku. Aku pun apalagi.. dengan ghairahnya terus menyelamkan lidahku mencari biji kelentitnya untuk dijadikan santapan lidah ku… Bila lidah ku tersentuh saja biji kelentit tu… mimi terus meraung dan seminit lepas itu….ppprrrrrrttttttttttttttt….ppprrrtttttttttt……. pppprrrrtttttttttttt…. Bunyi air dan angin tersembur keluar dari lubang pantat Mimi yang ternganga. Tangannya meramas kemas pada cadar tilam sambil kepalanya beroleng kekiri dan kanan… kakinya terkejang keras dan perut nya berombak… aku tahu dia sudah climax dan selepas satu sedutan yang kuat pada biji kelentit nya aku bangun dan naik keatas katil sambil menyandarkan badan ku kekepala katil.

Dalam keadaan berlunjur dan mengkangkangkan kaki ku aku menarik tubuh Mimi supaya berada di celah kaki ku. Aku menarik tangannya supaya memegang balak ku yang bersaiz 6 inci panjang itu dan meminta dengan lembut supaya memasukkan kepala takuk ku kedalam mulutnya. Ku lihat dia tergamam seketika dan seakan tidak mahu melakukan. Dia cuma menggenggam balam ku dan memerhatikan saja kepalanya yang berkilat. Aku tahu dia geli lagipun budak ni fresh lagi maner tau semua tuh,.. jadi aku kena ler main saikologi dia.. Aler Mimi… benda tu bukannya kotor,.. macam Mimi isap jari abang juga kataku…. Lagipun abang dah jilat pantat Mimi… biasa jer .. kata ku memberi keyakinan… Mimi mula mencuba memasukkan kepala takuk ku kemulutnya.. aku merasakan kepanasan air liur Mimi dan kemudian lidahnya bermain di kepala batang ku.. mula-mula sikit kemudian semakin dalam dan kekadang dia memainkan lidaknya diatas kepala bana ku… masin dan lemak ler bang… kata Mimi kepada ku. Mimi semakin ghairah mengulum batang ku tapi sehingga separuh jer sebab batang ku sedia maklum ler… panjang beb.. mana ler nak masuk habis kat mulut dia. Kemudian tanpa disuruh dia mula menjilat batang dan telur ku pun dikulumnya sehingga naik senak aku dibuat nya.

Kemudian aku suruh Mimi terlentang dan aku cakap nak buat 69 dengan dia. Apa tu bang…? Tanya Mimi. Aku diam jer dan bila tubuh tu terlentang aku terus merangkak keatas tubuhnya. Setelah mulut ku berada betul diatas pantat Mimi terus saja ku sembamkan mulut ku kecelah lubang pantatnya. Aku menjilat pantat tu dengan lahap dan Mimi pun tak payah disuruh lagi terus jer memagut balakku… Ader ler 5 minit macam tu aku dah rasa nak pancutkan air ku (memang sajer nak cepat buang). Aku tak beritahu Mimi yang aku nak pancut sebab aku sajer nak bagi air ku terpancut kat dalam mulut dia, biar dia menggelepar nanti bila air mani ku menerjah masuk kedalam mulut dia. Setelah aku merasakan empangan air mani ku pecah aku terus menyepit kepala mimi ngan kedua kaki supaya dia tak boleh bergerak dan serentak itu punggung ku pun aku bagi lower sikit supaya dia tak boleh cabut mulutnya dari batang ku. Apa lagi aku pun terus ler pancutkan air ku kedalam mulut Mimi dan aku merasakan badan Mimi bergerak kuat menolak tubuh ku dan cuba melarikan mulutnya dari batang ku tetapi semua itu sudah terlambat baginya dan dia terpaksa menerima keadaan itu walaupun tak rela.. Mimi tersedak-sedak dan aku menekan batang ku dengan kuat kedalam mulut Mimi macam aku tekan kedalam lubang pantat ler… Mimi cuba menggoyangkan kepalanyanya dan ini membuatkan aku rasa lebih sedap.. setelah habis air ku terpancut aku merenggangkan sedikit paha ku dan menggangkat punggungku dari mulut Mimi… kalau kau orang nak tau penuh mulut sehungga ke dagu dan leher dia ngan air pekat mani ku… abangggg…. Mimi geli lerr… perkataan pertama keluar dari mulut Mimi setelah dia dapat berkata-kata. Kemudian dia terus melompat dan berlalri ke toilet dan dah tentu ler cuci mulut dia. Aku dengar dia berkahak dalam bilik air dan aku senyum jer.. padan muka kau kata ku… tapi best ler aku tengok muka dia bila penuh ngan air mani ku…

Aku lihat Mimi melangkah longlai sajer dari bilik air menuju kekatil. Sampai ke sisi katil aku terus tarik tangannyer dan dia baring terlentang disisi ku… Haaa… acara resmi untuk menebuk lubang dara akan bermula. Tangan ku meraba dan meramas breast mimi dengan perlahan dan mata Mimi terus kuyu balik. Aku pun tanpa banyak citer terus jer meniarap keatas tubuh Mimi yang memang telah sedia menunggu dari dalam keta tadi. Setelah bercium dan menghisap putting mimi sedikit sebanyak aku bangun dan duduk di celah kangkang Mimi. Sebelah tangan ku menyelak bibir pantat yang telah banjir dan sebelah lagi tangan ku menghalakan batang ku yang memang ganas terus ke pintu syurga. Aku tak ler gelojoh nak palam terus benda tu tapi aku sajer ler gosok-gosok kepala takuk ku kat bibir pantat yang menganga dan becak. Bila kepala takuk yang keras tu ku geselkan ke lubang pantat yang basah tu Mimi terus mengeliat dan mulutnyer berdesis. Aku makin ligat membawa adik ku menari di kawah yang licin tu sehingga Mimi terketar-ketar. Cepattt ler bangggggggggggggggggg….. sambil tangan Mimi melurut batang ku kearah sasaran yang ternganga. Mimi dah ready…? Soal ku. Dia menganggok sajer.. heheheee.. green light ler tu.

Aku meniarap keatas tubuh Mimi sambil sebelah tangan ku merangkul tubuhnya dan satu lagi sedang mengadjust balakku supaya betul-betul berada di lorong yang sempit tu. Setelah aku merasakan memang dah perfect lagi tepat aku bawa kedua tangan ku merangkul leher Mimi dan mulut ku terus meraup mulut Mimi bukan aper supaya dia tak menjerit nanti bila aku tekan balak ku kedalam lubang pantat nya. Bila dah everything Ok aku terus tekan punggung aku dan batang aku menjunam masuk (ader ler suku).. mimi tersentak dan mulut dia ternganga.. Aaaaaaaaaaa… kata nya.. Mii.. relex Mi.. kata ku menenangkan dia.. tak mati punyer. Sakit nih sekali jer sebab dia nak pecahkan selaput dara jelas ku. Dia diam jer dan aku pun tak ler tolak masuk lebih dalam sebab nak bagi dia bertenang tapi aku dah dapat rasakan kemutan dan kepanasan suhu lubang pantat tu.

Sementara itu aku terus menjilat tengkok dan buah dada Mimi sehingga dia dah naik syok balik… Kemutan makin kuat dan bila aku lihat dia leka, aku pun hentak lagi…. Aku rasakan batang ku macam menembusi sesuatu serentak dengan jeritan sakit dari Mimi… Aaaaaaaaa…ddduuuuuuuuhhhhhhhh……. Bangggggg dan dia macam nak menolak tubuh ku tapi tak berdaya sebab kedua tangan ku memaut erat tengkoknya. 3/4 batang ku telah berada didalam lubang pantat Mimi dan aku dapat merasakan air panas mengalir keluar dari lubang pantatnya mengenai batang ku.. (darah ler tuh)..Aku buat dont know ajer dan mulut ku terus bagi satu love bite maut kat tengkok dia… aku relex seketika dari menekan batang ku tapi mulut ku tetap bekerja. Mulutnya ku tutup ngan mulut ku supaya dia tak meratap lebih lama. Aku dah tahu dara dia dah pecah dan lepas nih dah tak sakit lagi…. Setelah aku cium dan buat homework lebih kurang kat dada dia aku mula balik goyang balak aku kat dalam lubok dia… aku cuma tolak tarik sikit jer supaya tak banyak sangat pergerakan. Aku limitkan batang aku masuk cuma 3/4 bahagian jer. Aku lihat dia mula beri respond yang baik. Kemutan dah ada balik dan kepanasan cipapnya pun mula terasa. Sambil aku sorong tarik batang aku mulut ku melekat kat nipple dia membuatkan Mimi ternganga. Setelah aku yakin dia dah ok.. aku pun terus hentak habis hingga santak kepangkal batang ku… ku lihat mata Mimi terbeliak dan dia berkeriau.. aaaaaa…aaaaaaaahhhhhhhhhh….

Badan Mimi terangkat dan kedua tangannya terus menggari badan kuat dan kuat. Aku rendam buat seketika takut juga mana tahu dia menjerit terkena torpedo bersaiz 6 inci dengan ukurlilit 3 1/2 inci. Mau senak sampai ke jantung.. Setelah keadaan kembali tenang aku mulakan kayuhan yang sebenar. Mula-mula perlahan dan setelah aku yakin air Mimi memang banyak aku laju sikit. Dari peluk kemas aku dah mula tupang kedua tangan ku supaya Mimi lebih selesa dan aku dapat tengok muka dia yang sentiasa berkerut menahan kesedapan… Kedua kaki Mimi terangkat dan tangannya meramas-ramas cadar sambil mulutnya tak berhenti merintih.. Aduuuhhhhh banggg… sedapnyerrrr… aaaaaaaaawwwwwhhhhhhhhhhh…. Bila tiba-tiba jer tubuhnyer terkejang dan punggungnyer terangkat tinggi sambil mengayak kekiri dan kanan… (climax ler tuh)… air Mimi tersembur keluar sehingga bulu ku dan bulu Mimi basah macam kena siram. Peluh mula keluar dari badan Mimi walaupun jam dah dekat pukul 3.00 pagi. Aku biarkan tangan dan kakinyer terkejang sambil mulut tak berhenti merintih dengan kuat. Kalau kau orang nak endap pun lantak ler aku peduli apa. Aku mengayuh makin laju dan kemutan pantat Mimi menyepit tak henti-henti membuatkan aku semakin ghairah dan ganas menghentak pantat yang comel dan tembam tu.. Semua bulu-bulu dah rebah serta kedua paha ku dan paha Mimi bergenang dengan limpahan air dari pantat Mimi. Tubuh ku dan Mimi berpeluh kerna dah hampir 90 minit aku mengerjakan dia.

Aku sajer tak nak ubah stail sebab ini adalah first experience bagi Mimi. Aku rasa Mimi dah cum berkali-kali sampai aku lihat tubuhnya macam dah tak bernyawa aku kerjakan. Airnya membuak-buak keluar sehingga aku rasa macam bajak sawah jer.. mana taknyer setiap kali aku hentak pantatnyer.. keluar ler bunyi air tu… tapi sebenarnya tu ler yang buat kita makin syok dan gila lagi…. Setelah aku rasa dah dekat nak sembur keluar air aku.. aku pun peluk balik badan Mimi dengan lahapnyer. Badan kami yang dah berminyak walaupun dalam aircond tidak menjadi soal malah rasa makin sedap lak. Aku menghunjamkan balak ku bertalu-talu dalam aksi yang paling ganas untuk sepanjang tahun 1998 sehingga mata Mimi terbeliak dan badannya menggigil. Tangannya merangkul tengkok sampai aku rasa nak putus dan mulutnya riuh rendah macam keling mabok todi… aku merasakan balakku ku membengkak dengan saiz yang lebih besar dari biasa didalam pantat Mimi yang telah dilanda musim tengkujuh. Badan ku pun menggigil sama dan aku menghayun punggung ku dengan melebihi had kelajuan lebuhraya. Dengan satu hentakan yang boleh menembusi tembok besar cina keatas pantat Mimi, aku memancutkan segala air dan tenaga ku ke liang pantat Mimi. Kami sama-sama menjerit kesedapan… I,m cumminggggg… aaahhhhhhhhh.. jerit ku sambil memeluk Mimi dengan kuat sekali dan Mimi pun menjerit gak…. OOOOhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaggggggggggg……… dan aku rasakan ada air panas terpancut menjolok kepala bana ku nun jauh didalam lubuk Mimi dan satu jerutan yang paling kuat menangkap seluruh batang balak ku sehingga aku merasakan sedang berada di planet Marikh pada ketika itu…

Aku terlentok diatas tubuh Mimi dan bila aku sedar jam dah pukul 7.00 pagi… Kepala bana aku bengkak dan bersedia nak menjolok balik… aku senyum tengok Mimi yang terlentang macam mayat. Siap ler kau… lepas ni aku nak jubur kau pulak.. kata ku dalam hati…. Bersambung lagi ler kengkawan… kalau citer habis tak sedap ler kan… tapi aku duduk kat rersort tu ngan Mimi sampai ler ke pagi Isnin,.. bayangkan ler.. bulu dia pun aku cukur bagi botak… Oh yer.. bagi brother yang tak kuat main aku ader herba special (rempah ratus yang nenek aku buat).. power dia.. macam aku ler,… heheee.. kalau nak tahu e-mail ler aku…bye

Posted at 02:31 pm by notyjoe
Give Comment  

Lauk Kelas A1 Part I


Cerita ini adalah kesah benar-ku pada awal bulan Dec 1998 malam minggu. Aku sajer ler nak citer kat kau orang dan kalau mana-mana awek, janda atau bini orang nak test balak aku aku amat berbangga untuk memberikan perkhidmatan percuma ku. Anda di jamin puas, sepuas-puasnyer. Caranyer senang,. e-mail ajer kat aku dan identiti you all akan di rahsiakan. Tak kan ler nak makan lauk yang sama jer hari-hari kot..



Aku dapat awek ni masa dia nak telepon abangnyer tetapi operator dah tersalah masuk line termasuk ler ke line tepon aku atau pun memang ler rezeki batang aku hari tu. Aku pun aper lagi goreng sakan ler budak tu sampai dekat dua jam berborak kat tepon. Dari dia tepon abang dia dah bertukar lak ke aku yang tepon dia. Nama budak ni Kasmimi dan umur dia baru 17 tahun tapi pada mulanyer aku langsung tak percaya kerana suaranyer macam dah matured jer. Aku pun hari tu memang tak der kerja dan tunggu nak balik jer pada pukul 4.15 petang. Mula-mula tu mesti ler buat baik dan ayat dia nak ajak keluar makan pada hari sabtu lepas aku dan dia balik kerja. Budak nih kerja kilang jer dan pass setakat PMR jer. Laaaa.. kau orang mesti boring nyer baca intro nih tapi sabar ler kalau tak der intro tentu ler tak sedap kan macam main tak sempat beromen, pantat gajah pun sakit.

OK ler,.. sampai pada hari yang dijanjikan (sabtu ler tu) aku pun rasa nak tarik jer matahari tu supaya cepat tengahari. Sambil arah anak buah aku kerja aku dok planning macamana nak buffekan budak tu malam nih. Belum sempat pukul 3.00 petang keta aku dah tersadai tunggu budak tu kat bas stop yang dijanjikan. Gabra juga aku tunggu dia maner ler tahu kalau budak afrika lak yang keluar mau terkucil telur aku, maklum ler belum pernah bersua muka cuma manja dalam tepon jer. Mata aku tak lepas perati sorang-sorang awek yang lalu melalui cermin keta aku. Woi… dah 3.20, maner awek ni, jangan-jangan aku kena jual aper,.. rungut hati ku sambil menyumpah…tak per ler,,.. aku bagi kau chance sampai 3.30, kalau tak der selamat tinggal ler engkau. Dama aku dok menyumpah tu aku tengok ader sorang awek tu pakai T- shirt ketat merah ngan gown labuh warna biru berjalan sambil mengamati keta aku (tengok plat keta ler tu). Hati aku dah kembang-kempis dah, sah ler ni dia budak tu. Sampai jer kat keta Proton aku terus dia berhenti dan senyum pada aku, aku pun aper lagi senyum lebar ler kat dia dan bukakan pintu keta dari dalam dan jemput masuk. Dia ni pun tampa malu terus masuk macam keta dia plak. Aku pun masuk gear dan tekan minyak terus angkut dia ke Bandar K yang lebih kurang 30 batu untuk sampai. Dia minta maaf sebab terlewat sebab dia mandi dulu kata nyer. Waaa.. tu yang bau wangi jer sampai adik ku terbangun dari lena kerna terhidu wangian yang sungguh harum tuh.

Sampai di bandar mula-mula aku bawak dia makan kat Kenny Rogers dulu, lepak kat situ dekat satu jam aku pun bawak dia pusing kompleks dan nak ambik hati dia aku belikan ler sepasang kasut (jerat ler tuh) konon nyer sebagai penghargaan kerana sudi keluar ngan aku. Biasa ler aku nih kan banyak pengalaman nak lembutkan hati pompuan. Dah penat merayau aku pun ajak ler ke tempat kegemaran ku,.. apa lagi kalau bukan tak ke Mini Cinema tengok laser disc blue. Tempat ni kira haram ler cuma member-member kenal jer yang boleh masuk tapi orang tak berapa perasan sebab dia ader 3 cinima kat situ. Aku pun bawak dia masuk dalam jerat aku dengan selambanyer dan aku tengok ader ler 7-8 couple kat situ cari sarang nak mengorek masa filem tu on nanti. Aku tak boleh nak bayangkan betapa gabranyer budak ni nanti bila filem dah start. Tepat 7.30 filem pun `on` dan lepas 5 minit adegan jepun nak ratah orang pun bermula dan budak ni dah mula tak senang duduk dan tanyer aku citer apa nih bang… aku pun buat-buat terkejut beruk gak ler sambil menyumpah kat tokeh panggung tu… heheheee.. lakunan beb!.. aku cakap kat dia mungkin salah filem kot.. kita tunggu jap mungkin dia tengah nak tukar kot. Dia tunduk jer tengok kasut dia tapi aku cool jer sambil jeling kat dia. Dia cuit aku ajak keluar tapi aku cakap relex ler… kalau ader keluar baru kita keluar.. (trick lamer aku). Citer tu makin lamer makin panas, dan awek jepun tu pun dah kena kongkek dua tiga kali aku tengok dia dah mula tenung kat screen. Aku tengok dia macam lalang ditiup angin jer terlintuk ke kiri dan kanan. Sempat juga aku berbisik pada nyer.. Mi…, sedap gak citer nih yer … kata ku. Dia senyap dan senyum jer pada aku. Aku sajer ler tunjuk hero aku tak pegang dan usik pun dia sampai ler habis citer dan keluar dari cineflex tu. Aku sajer bagi dia jalan kat depan sebab aku nak tengok kain dia,.. ada basah ka..? kau orasng nak tau tak..?… Basahhhhhhhhh… Masa tu dah pukul 9 malam aku ajak dia makan kat pantai C. Dia setuju dan masa dalam keta tu dia senyap jer macam orang memikirtkan sesuatu tapi yang aku pasti dia ni mungkin tengah horny. Aku sajer pilih restoran Cina untuk makan, dan lepas makan aku bawak keta aku ke tepi pantai yang jauh dari orang. Aku padamkan lampu dan ajak dia berbual ngan aku. Aku tanya dia tak per ker balik lewat sikit… lebih kurang pukul 12, dia kata tak per dia boleh balik rumah nenek dia.

Aku sengaja melanggar tangan dia semasa aku nak betulkan radio keta aku, langgar ader makna tuh.. kemudian aku tanyer dia.. Mi.., ok ker citer tadi,.. abang ni jahat ler,.. ajak Mi tengok citer macam tu maner ler abang tahu itu citer blue… kata ku,.. tapi best Mi.. kan,.. kataku Mi.. tak biasa ler bang…, jawab nyer. Mi… abang nak cium Mi boleh tak?… acah ku pada nyer. Dia diam jer sambil menoleh keluar tingkap keta. Tanpa menunggu jawapan aku pun terus hulurkan hidung ku ke pipi nya yang mengiring menghadap keluar sambil tangan ku memegang sebelah lagi pipinyer. Dia agak terkejut, tetapi tak berkata apa-apa (mungkin dah tak sempat nak elak). Aku pun apa lagi dah dapat peluang saper nak buang. Dari pipi ke telinga dan aku sajer ler gigit telinga dia dan aku dapat rasakan bulu romanyer berdiri menahan kegelian. Badan Mimi bergetar macam demam kura bila lidah ku menjilat pangkal tengkuknyer. Nafas nyer sudah mula mendesah dan kasar. Dari pipi kanan akau beralih ke pipi kiri dan muka nya aku pusing menghadap muka ku. Ku lihat matanyer telah pejam dan dari kesempatan itu aku terus sambar mulut nyer yang masih merah bergincu. Aku junamkan lidahku kedalam mulutnyer dan lidak ku menerawang keseluruh mulut Mimi. Sambil itu tangan ku memainkan peranannyer dengan menarik lever seat keta aku supa Mimi terbaring. Bila seat keta aku jatuh kebawah tubuh Mimi pun aku tolak tolak sama. Dia menolak mulut ku dan berkata… Mimi tak mau lebih-lebih bang… Mimi takut.. katanyer. Nak sedapkan hati nyer aku pun kata.. abang bukan nyer ndak main ngan Mimi… sajer ringan-ringan ,,.. kata ku… (cek kosong ler tu).. Abang janji jangan buat kat Mimi tau,… kata nyer meminta kepastian.. aku mengangguk ..(maut ler kau) kata ku dalam hati.

Bila kusyen dah baring, lagi senang ler aku meneroka tubuh Mimi. Setelah puas acara menggigit dan mengulum telinga serta menjilat tengkuk, tangan ku mula merayap terus kedam baju Mimi dan mencari kutang nyer. Jari ku terus menyusup masuk kedalam bra dan mencari kepala putting Mimi. Bila terlanggar jer, macam ader karan.. terus melekat kat situ. Bukan senang nak gentel dalam baju dalam jadi aku tolak keatas baju dalam nyer. Mata mimi dah kuyu dan dia biarkan jer aku selak T-shirt dia sampai keparas leher. Kemudian aku buka cangkuk bra dia (kat depan) dan selambak ler keluar buah dada budak tu. Mulut ku dengan ganas nyer terus menyambar salah sebuah busut tu dan menggigit putting nya yang memang telah sedia keras menegang. Walau pun dah tegang tapi putting nyer halus saja sebab tak pernah tersentuh lagi. Aku memainkan peranan ku disitu lebih setengah jam dengan berbagai cara dari menggentel, menjilat, menggigit, mengusap sehingga ler busut tu dah teramat keras nyer seperti belon yang nak pecah. Mimi pun dah macam nak pengsan aku tengok menahan kesedapan dan kegelian mungkin. Hanya sesekali mulutnyer yang berbunyi. Aku masih lagi sabar walau pun budak aku dah lama terjaga tapi memandangkan aku nih dah banyak experience aku masih boleh cool.

Setelah penat mengiring, aku bangun dan menolak tempat duduk Mimi maksima kebelakang. Kemudian aku bertukar posisi dan duduk di celah kangkang mimi pula. Jadinyer kerja aku makin senang. Aku nak keluarkan T-shirt Mimi dari tubuhnyer tapi dia tak bagi. Aku kemudian mula mencium pehanyer yang terletak di depan muka aku. Sambil tu lidah aku mula memainkan peranan nyer dengan menjilat betis dan peha Mimi. Aku singkap skirt labuh nyer keatas bagi memudahkan mulut ku beroperasi. Gegaran badan mimi bertambah kuat bila lidah dan tangan ku sama-sama bekerja mengusap dan menjilat peha nyer. Mimi menyepitkan pahanyer ke badanku dan tangan nya merayau tak tentu arah. Mulut dan lidah ku makin hampir dengan seluar dalam mimi dan aku sudah dapat mencium bau air mazi dan bunyi lecak air dari alur lubang pantat Mimi. Tangan ku spontan menekup cipap Mimi dan aku merasakan seluar dalam nya telah basah oleh air mazi yang meleleh keluar. Mimi menggelepar dan pantas menolak tangan ku.

Bang… tolong ler..Mimi tak mau …kata nyer Mimi… abang tak nak main, abang cuma nak jilat jer,.. mimi jangan risau ler kalau kena jilat tak kan hilang dara dan sure tak mengandong punyer.. jaminan ku pada nyer.. (biasa ler mesti kena pujuk kalau nak dapat barang fresh).

Selepas itu dia diam.. mungkin telah termakan kata-kata ku. Aku pun apa lagi terus longgarkan zip skirt labuhnyer dan bila telah berjaya aku terus dengan susah payahnyer tarik seluar dalam Mimi keluar dari tempat nyer. Bayangkan ler buat kerja dalam keta, bukan nyer senang. Setelah aku berjaya mengeluarkan seluar dalam nya, aku pun terus ler membuka lebar paha Mimi dan membawa lidah ku kedalam semak samun mencari tempat kegemaran ku. Dengan menggunakan tangan ku, kelompak pantat mimi aku selak dan aku lidah ku mula mencari biji kelentit mimi. Terkejut aku bila merasakan kelentit nyer terjojol keluar.. wooiii…. Tak sunat ker budak ni.. kata hati ku. Lidah ku memang expert kat tempat macam nih. Bila berjmpa jer terus aku sedut biji kelentit Mimi dan apa lagi budak tu pun mula ler kena Histeria. Meraung beb!!!!.. aku naik panik di buat nyer.. welaka kata ku.. aku menerus kan adegan jilat menjilat dan sedut menyedut biji kelentit serta seluruh kawasan kawah yang telah pun banjir itu. Telah berapa kali aku merasakan tubuh Mimi kejang dan yang menjadi mangsa adalah rambut ku kerna di ramas oleh budak tu. Rasa nak tanggal kulit kepala aku di kerjakan nya. Pruttttttttt…. Bunyi angin dan air keluar dari lubang pantat Mimi serentak dengan itu jeritan erangan dari mulut mimi bertalu-talu. Punggung nyer terhayun kekiri dan kanan tampa henti dan lidah ku tetap bekerja keras tanpa henti…

Abanggg…… Mimi tak tahan banggggggg… tak per ler bang,.. abang boleh Main ngan Mimi.. kata nyer… aku buat bodoh jer. Mulut dan lidah ku terus bermaharaja lela di seluruh pantat Mimi sehingga hampir lumat tempat tu mulut ku kerjakan. Beberapa urat bulu pantat mimi termasuk kedalam mulut ku dan aku rasa bibir ku panas terkena air dari pantat Mimi. Pantat tu memang betul-betul becak dan berair sehingga kalau kerbau masuk pun boleh lemas. Aku tengok jam keta aku dak pukul 1.00 dan ini bermakna sudah 3 jam aku mengerjakan Mimi. Budak tu dah lembik sampai nak pengsan aku kerjakan dan aku akan melakukan adegan seterusnya di dalam chalet yang berhampiran sebentar lagi. Tak kan ler nak buat kerja tu dalam keta, maner sedap. Kali ni aku tak payah pujuk dah, memang dia menyerah diri. Lidah ku masih lagi bermain dengan biji kelentit yang masih dara dan jari ku mula nak mainkan peranan. Perlahan aku masukkan jari telunjuk ku kedalam liang yang panas lagi berair dan aku dapat rasakan satu kemutan yang kuat menyepit jari telunjuk ku. Punggung Mimi terangkat bila jari ku makin kedalam. Aku tak tolak masuk jauh sebab aku masih tak mau usik dara dia sebab nanti batang aku nak resmikan sebentar lagi. Aku cabut jari aku keluar dan kedua tangan ku merangkul punggung Mimi dan aku tarik punggungnyer naik keatas sehingga pantat nyer terdorong ke Mulut ku. Aku sajer buat gila dengan menjilatnyer secepat dan selahap yang mungkin sehingga Mimi mengerang-mengerang dan merintih dengan kuat nyer didalam kereta. Pruttttttttt….Pppppppprrruuutttttttttt---ppppppppprrruttttttttt,.. bunyi semburan air dari pantat Mimi dan aku dapat merasakan kehangatan air tersebut melanda mulut dan pipi ku.

Aaaaabbbaaannggggggggggg,,,,, cepat ler banggg.. mimi dah tak tahan ni bang…. Sepantas kita kilat kedua-dua tangan Mimi mencengkam rambut ku dan dia terbangun menahan kesedapan.. tubuhnya masih menggil bila aku melepaskan mulut ku dari pantat nyer…. Ok ler kalau Mimi nak main kita sewa chalet..,, kat sini tak selesa kata ku,..

Mimi hanya menggangok sahaja dan aku melepaskan tubuhnya dan kembali ke tempat duduk ku sambil aku mengelap mulut ku yang basah oleh air pantat Mimi. Ok Mimi…… pakai ler baju dan betulkan skirt tu kita pergi sewa chalet ….kata ku. Dengan badan yang longlai Mimi memakai baju dan membetulkan skirt nya dan bila everything dah Ok aku pun start keta dan jalan ... kemana lagi kalau buka ke syurga… adegan seterusnyer adalah memecah dara dan tunggu sambungan citer ini minggu depan sebab Mimi baru jer tepon aku ajak pi memburit petang ni..heheheeee.. jangan marah. Kalau sesapa nak tengok gambar Mimi e-mail ler aku… kalau nak tukar-tukar awek pun boleh. Kalau kau orang nak tahu yang paling aku bangga kat diri aku nih adalah aku boleh main sampai 2 jam baru keluar air.

Posted at 02:26 pm by notyjoe
Give Comment  

Lima 99


Office pada pagi itu sunyi sepi. Selalunya suasana di office pagi-pagi sudah riuh rendah dengan kesibukkan staff-staff menyiapkan peralatan dan perkakasan untuk di bawa ke Langkawi sempena pameran LIMA '99.

Tetapi tidak pada pagi itu.

Yang tinggal hanyalah receptionist, company secretary, dan beberapa orang kerani. Yang lainnya semuanya telah berlepas ke Langkawi petang semalam.

Eksekutif yang tinggal hanyalah Norhana Yusoff, pegawai bahagian perakaun syarikat. Dia tidak diperlukan sebab syarikat tidak boleh dibiarkan kosong tanpa staff. Lagipun, sebagai akauntan, Norhana tidak diperlukan di Langkawi. Yang kesana kesemuanya eksekutif pemasaran dan production.

Tapi Norhana tidak kesal kerana tidak ikut serta. For the past four weeks, Norhana terpaksa menolong rakan-rakan sekerja yang lain menyiapkan perkakasan dan brochures walaupun itu bukan bilang tugasnya. Tetapi kini dia boleh relaks, dan tiada sesiapa boleh kacau. Dia boleh berlagak jadi Big Boss pada hari tersebut.

Syarikat itu adalah sebuah syarikat sederhana yang mempunyai seorang direktor, enam orang eksekutif, dan empat non-exec. Walaupun kecil, tetapi keuntungan syarikat adalah besar kerana syarikat itu merupakan sub-con membekal peralatan komunikasi untuk sebuah syarikat gergasi.

Norhana menghabiskan masa di pejabat dengan browse Internet saja. Apa lagi kerja nak kena buat? Tepat jam lima petang, semua staff lain balik awal. Norhana tinggal sebentar masih ralik dengan browsing Internet. Dia tinggal lebih kurang sejam lagi sebelum membuat keputusan untuk pulang ke rumah.

Sebaik sahaja Norhana menutup suis lampu, tiba-tiba telefon berdering. Terperanjat dia seketika sebab kesunyian pejabat itu dipecahi dengan deringan telefon.

"Hello," Norhana menjawab.

"Ana! Nasib baik you tak balik lagi," suara rakan kerjanya Sue menalifon dari Langkawi.

"Apa halnya ni?" tanya Norhana.

"Ana, I betul-betul nak mintak maaf sebab menyusahkan you. But we are really in deep shit here," jawab Sue.

"Apasal ni Sue?" tanya Norhana kembali.

"You tau tak pasal new product brochures yang kita orang baru print tu? You tau tak that none of us bawak dia ke sini?" suara Sue hampir-hampir panik.

"What? You tak bawak? You mean it is still in the office?" tanya Norhana.

"Itulah I cakap. I ingatkan Rosli yang bawak. Rosli ingat I yang bawak. Last-last nobody brings it. Shit, director dah bengang ni!" Sue explain balik.

"Habis macam mana sekarang?"

"I'm so sorry Ana, but you have to take the first flight to Langkawi here tomorrow with the brochures or the director will kill us all!" jawab Sue.

"You mean all six boxes? You're kidding, right? Tell me you are"

"Sorry honey, it is as true as it gets. Don't worry Ana, all you need to do is bring the brochures. We'll pick it up at the airport. Lepas tu you relaks aje la kat sini" rayu Sue pada rakannya.

"Okaylah Sue. Apa boleh buat. Takkan I nak kata No pulak," jawab Norhana.

"You save my life, Ana. I owe you one," Sue menjawab lega.

Malam tu Norhana bad mood sikit. She was expecting to spend some good time with her family over the weekend. Dia dah rancang nak bawak family dia makan angin di Fraser's Hills, just to relaks lepas empat minggu kerja bagai nak rak. Then this came up pulak. Like it or not, she has to break the bad news to her family.

"We have been planning for this trip for ages! Sekarang you bagi tahu cerita ni pulak," Nasir, suami Norhana, bersuara.

"I nak buat macam mana, bang? They screwed up! Not me!" Norhana menjawab balik.

"So now what?" tanya Nasir.

"You pergi ajelah dengan budak-budak tu. They have been looking forward to this trip," kata Norhana pada suaminya dengan hampa.

Norhana tidak dapat tidur dengan nyenak malam tu. Fikirannya berserabut. She just want to get the job done and fly back home.

Keesokkan paginya, Norhana sampai di pejabat awal. Dia terus menalifon limousine service KLIA untuk hantar sebuah van ke pejabatnya. Dia kena bawak enam kotak brouchers ke Langkawi. Satu kotak beratnya sepuluh kilo. Enam kotak, enam puluh kilo. Nasib baik pemandu van tu baik orangnya sanggup angkat kotak-kotak tersebut, kalau tidak Norhana terpaksa mengangkutnya sendiri. Sepanjang pagi Norhana merungut.

Sampai di airport Norhana terus check-in dan membayar excess luggage fees. Walaupun mahal, tapi dia peduli apa. Company bayar. Dalam kapal terbang, Norhana teringatkan suaminya dan keempat-empat anaknya yang mungkin pada waktu tersebut sudah dalam perjalanan ke Fraser's Hills. Perasaannya semakin marah.

Kapalterbang touch-down di Langkawi jam 10.30 pagi. Malangnya, tiada siapa pun menunggu ketibaannya. Norhana menunggu rakannya sampai pukul 11.30 tapi satu batang hidung pun tak sampai.

"Excuse me, madam," tiba-tiba suara airport security guard kedengaran di belakangnya. "Are these boxes you punya ke?"

"Ya," jawab Norhana ringkas.

"I'm afraid you have to pick it up as the next plane akan mendarat sebentar lagi," terang guard itu.

"I tengah tunggu kawan ni, encik," jawab Norhana.


Posted at 11:50 am by AKMAR20

moncler jackets
December 22, 2012   08:05 PM PST
 
Ban on women driving should be considered world wide... :-) I would never allow my wife driving my car.. :-),912388,http://nomaru.blogdrive.com/comments?id=28
discount ugg boots
November 7, 2012   12:43 AM PST
 
I just sent this post to a bunch of my friends as I agree with most of what you’re saying here and the way you’ve presented it is awesome. ,463729,http://nomaru.blogdrive.com/archive/28.html
ugg outlet
November 5, 2012   08:03 PM PST
 
Hey man Very inspiring article. basicall,I am a .Net programmer. But earlier I I wanted to be a system programmer. But I could not succeeded in that field. When I read this article It inspire me about system programming. Please provide me good site where I could read such articles.,775783,http://nomaru.blogdrive.com/comments?id=28
ugg boots outlet
November 5, 2012   01:44 PM PST
 
Christmas is probably the most special day of the year for children. One thing that makes it special is the popular tradition of Santa Claus. ,159082,http://nomaru.blogdrive.com/comments?id=28
Name
September 24, 2012   04:10 PM PDT
 
This post is awesome,ecpecting the newest!!!LIKE IT LIKE IT LIKE IT!!!,165739,http://nomaru.blogdrive.com/archive/28.html
mulberry outlet store
May 9, 2012   07:47 PM PDT
 
People deserve very good life time and mortgage loans or sba loan would make it much better. Just because people's freedom is grounded on money state. ,643975,http://nomaru.blogdrive.com/archive/28.html
cheap mulberry bags
April 19, 2012   10:47 AM PDT
 
It does not follow that because we do not subsidize smoking, we should not regulate unhealthy activities. Costs and savings are not the only variable. The fact that obesity creates costs is merely an additional reason to regulate it, not the only one. The main reason is its danger to an individual. ,209795,http://nomaru.blogdrive.com/archive/28.html
 

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments




Previous Entry Home Next Entry


AKMAR20
April 19th
Male
Malaysia
   

<< December 2010 >>
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
 01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31


If you want to be updated on this weblog Enter your email here:



rss feed